Data e postimit: 2017-02-19 13:44:02
Lexime: 7333
"Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone''
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Autori: Telma
Shkolla: Asim Vokshi
Klasa: X-5
Qyteti: Kamez
E-mail: zenunitelma@hotmail.com


Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!"
Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gjakmarrjes ? Ehhh ,,, gjakmarrja nuk eshte gje tjeter vecse nje nje dere ku gjaku dhe krimi shoqerohen se bashku….
Ndoshta ky ferr I strukur ne guximin e njeriut, shkakotn “te shemtuaren” VRASJE. Ose ndoshta ky djall eshte I uritur per gjak pafajsie !!
Te vrasesh dike mund te jete e lehte.. Terheqja e kembezes mund te shuaje nje jete.. Por , a mendon valle ai gjakes se sa jete ka vrare ne kete bote me ate zhurme shurdhuese ??? Ne te vertete ai nuk mendon keshtu !! Per te gjakmarrja nuk eshte nje plage… Per te gjakmarrja edhe nje labirint I shpetimit.,, apo kush e di cfare tjeter mund ta konsideroje ai gjakmarrjen e pangopur…
Shoh femije qe struken ne vetmi te perhershme, shoh lot ne syte e tyre,, shoh kercitje ne zemrat e tyre.. O zot , c’pafajsi engjellore!! Ashtu te trembur nga “virusi” GJAKMARRJE ,, presin kthimin e familjes se tyre… Te strenguar fort pas hekurave,,, Te murosur e te shtangur… Me zemer e shpirt ne zot, luten qe te shohin familjen e tyre… Lotet nuk kursehen ,, Zemrat zitohen.. Tashme me te pushtuar se kurre nga ankthi ,, kerkojne nje copez shprese…Ndoshta kjo shprese mund te zbardhe fytyrat e tyre engjellore,, por …. Ama kjo shprese mund edhe te jete “e vdekur”…
Silueta e gjakmarrjes I shoqeron kudo.!!! Nderkohe gjakesi trupezohet bashke me KANUNIN!! E pas tyre ngjitet I pafajshmi femije… !!
Gjakmarrja eshte nje “virus”!! Eshte nje semundje infektive… Nese futesh ne rrethin e saj ajo perhapet,porsi nje arome helmuese e pashmangshme! Shpirti I gjakmarrjes po helmon brezin e ardhshem!
Ndoshta kjo arome mund te pershkroje breza te tere ,,, apo ndoshta ajo mund te shuhet nga engjelli shpetimtar “MARREVESHJE”… Por gjakmarrja, nje nga zakonet e rrenjosura me thelle,eshte ende shume e gjalle,duke kerkuar hakmarrje sy per sy ne nje spirale te pafund pikellimi …
Por ,, kujt I thua… I thua nje gjakesi , per te cilin gjakmarrja edhte mesimi me kuptimplote I jetes se tyre!!! Eshte mesimi qe shkruan historine e qe percjell breza mbare!! Ky mesim sundon rrenjet e njerezimit!! Ai shfrytezon besimin nepermjet kurthit !!! Ky eshte tmerri “GJAKMARRJE”
“Gjakmarrja eshte stoli e njeriut te dobet”’…..

Vepra te ngjashme
Autori: Brikela Koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po perhapet si gjaku neper vena dhe po shkakton probleme cdo dite e me shume. Po mban te burgosur mijera njerez , po ua ndal jeten, po ua jep ndeshkimin me te re...
Autori: lusi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e ...
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: UK_HYSA · Lloji: Ese krahasuese · Tema: NDAL GJAKMARRJA
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABS...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: isabella · Lloji: Poezi personale · Tema: gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nje populli sikur te mos ishim te barabarte para zotit Nje poppull t'vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme G...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vaki. Nje popull te vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme Gjakmarrjen nga jeta ta largojme. Cfare faji ka nje ...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: engjull1@live.com
Komenti: tmerruase

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com