Data e postimit: 2016-03-09 19:50:21
Lexime: 6051
Atdhe
Lloji: Ese pershkruese
Tema: atdheu im
Autori: Liridon Nusa
Shkolla: Xheladin Deda
Klasa: 10
Qyteti: Mitrovica
E-mail: liridon.nusa@outlook.com


Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës sonë,po ashtu edhe popullit tonë.Po të përparojm ne do të përparoj edhe populli ynë.Ju sigurisht e dini se sa trima ranë në luftën kundër forcave Serrbe nuk do ti ceku me emra sepse ka shumë në këtë ese që jam duke e shkruar desha ti përfshij edhe dëshmorët sepse pa ta nuk do të kishte liri,atdhe sepse të gjithë Kosovën Serrbët do ta shëndrronin në provnic të tyre por këtë nuk e lejuan trimat tanë që qendruan ditë e natë me armë në dorë LAVDI për të gjithë dëshmorët

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
'Përvjetori në Koshare ' Në Koshare të Gjakovës ranë shumë trima Të rajoneve të Kosovës Të Kosovës ,e gjithë Shqiptarisë Kosharja është altari i lirisë Shumë trima atje prehen në varre Sot atje është ditë e madhe ,dit...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë tÃ...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Qerim Pllana foto Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03 Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...




Komentet e fundit!

Emri: dajana isa
Email: dajanaisa@email.com
Komenti:

Emri: ecehvggrwg
Email: dajanaisa@email.com
Komenti:

Emri: ecehvggrwg
Email: deniskorcari@hotmail.com
Komenti:

Emri: gena
Email: gena@gmail.com
Komenti: Ese teper e vaket per nje teme kaq te bukur ! Fjale te shume degjuara dhe t perseritura ,Gjynah se qenka dhe ne klase te 10,mund ta kishte bere edhe me te bukur .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com