Data e postimit: 2016-03-07 16:31:09
Lexime: 28132
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
Autori: urata matluma
Shkolla: emin duraku
Klasa: IV-4
Qyteti: kaqanik
E-mail: urata.matluma@hotmail.com


nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur dhe shume e mire . une e doja ate shumeeeee.mesuesja na edukonte dhe na mesonte shume . nxenesit e vegjel ne diten e pare te shkolles e perqafonin shume mesuesen gjithashtu edhe diteve te tjera . mesuesja ime quhej zejnije dogani.dita e pare e shkolles ishte dita me e mire dhe me e lumtur e jetes time . smund ta shpreh se sa shume e dua mesuesen time.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...




Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: btsbts@outlook.com
Komenti: I love bts

Emri: eri badija
Email: kastratiarlind@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: lila skalla
Email: orestkadija1@gmail.com
Komenti: ,me perlqen te dua

Emri: urata matluma
Email: urata.matluma@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com