Data e postimit: 2015-11-11 18:06:11
Lexime: 26195
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Autori: Melissa Guri
Shkolla: At' Shtjefen Gjeçovi
Klasa: 9b
Qyteti: Lezhe
E-mail: ermelaguri@gmail.com


Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim.
Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen me te forta , me te egra.Fershellimat e eres degjohen te fryjne ngado. Era I merr gjethet e vyshkura e I ngre lart.Ato ngjajne si uragane te vogla, te cilat nuk kane deshire ti bejne askujt keq.Tani dita eshte shkurtuar dhe nata eshte bere me e gjate.
Ne mbremje , hena eshte e mbytyr pas reve te zeza , qe leshojne shiun e rrembyeshem dhe bubullimat e frikshme.Tashme qe koha eshte ftohur, te qeshurat e femijeve nuk degjohen me, jashte neper rruge. Edhe te rriturit jane te zene. Dikush ne pune, ca ne shkolle, ca ne pune e ca ne shtepi prane sobes duke ngrohur duart e hunden e kuqur nga te ftohtit.
Keshtu mbyllet nje dite vjehshte. Behemi gati per nje dite tjeter te ftohte e me reshje pa fund.

Vepra te ngjashme
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: endrinahajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: E vetme prane dritares
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Autori: lundea veizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta nje pranver e dyte
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkojne ne pune ,ne shkolle dhe kudo ku jeta ua servir vjen Vjeshta si nje pranver e dyte zogjet fillojne te shtegetojne e te udhetojne drejt vendeve te ngrohta...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo ishte nje ere krejt tjeter. Ajo s'kishte as eren e endshme qe sillte ne fejet e hundes ne kohen e pranveres,as edhe freskine qe i jepte trupit ne vere. P...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...




Komentet e fundit!

Emri: pse
Email: pse@hotmail.com
Komenti: pse

Emri: fhdsga
Email: jiuhp@gmail.com
Komenti:

Emri: Mirlinda
Email: Mirlindape@icloud.com
Komenti: Kjo ese mua me pelqen ndoshta te tjerve jo por mua po vazhdo keshta ndodhta te tjeret ta kan inatin👍🏻

Emri: Nensy
Email: Nensy @hotmail.com
Komenti: What the fuck is that ??? I'am sorry but in really I don't now very well Albanian but I'am going to learn 💪🏻💪🏻😉😉

Emri: Nora
Email: Nora@ hotmail. Com
Komenti: Shume kot ca na di neve te vegjel

Emri: beso
Email: beso23@mail.com
Komenti: me fal nuk duhet te thoja ashtu jam me te vertete nje njeri i keq

Emri: beso
Email: beso23@mail.com
Komenti: Ik vrit veten me kete ese ! Te te vije turp !

Emri: aqif
Email: aqif@gmail.com
Komenti: Pa lidhje per klas te pare

Emri: era
Email: eralej@hotmail.com
Komenti: bravo!shume e bukur!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com