Data e postimit: 2012-04-08 04:11:16
Lexime: 38392
Dashuria
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashuria
Autori: Iris
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com


Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sepse ajo eshte si nje thesar i humbur qe kerkohet nga njerezimi dhe shpeshhere te kujton ty arsyen pse ti jeton. Nderkohe qe ajo ben qe koha te kaloje , koha ben qe dashuria te kaloje. Gete ka thene : “ Dashuria , besnikeria , e pasioni nuk jane trillime poetesh”. Dhe keshtu eshte. Pasi dashuria eshte pjese e realitetit. Ajo ndenja e bukur qe ne fillim te jep flutura ne stomak dhe te ben te qeshesh e te kuptosh qe jeta ka kuptim. Nje jete pa dashuri do te ishte si nje kopesht pa diell dhe me lule te vyshkyra. Ndersa njeriu pa dashuri eshte si nena pa femijet. Dashuria eshte celesi... celesi qe hap dyert e lumturise. Nese ti e heq ate, toka ku ti jeton do te shnderrohet ne varr. Eshte ndenja qe te ben te dashurosh , te ben te gezosh ne cdo moment , te ben dhe te qash ,pasi ajo eshte si nje semundje apo iluzion kur je larg njeriut qe ti do. Eshte nje motiv... motivi i shpreses. Sakrifice dhe lumturi njekohesisht , ta mban shpirtin lart duke te mbrojtur nga ndotjet e kesaj bote te shtirur e cila eshte e mbushur me vese dhe prapaskena interesash. Te enderrosh nje princ eshte mrekulli por ta dashurosh ate eshte e papershkrueshme. Ti enderron per princin e kalter qekur ke pare pare “ HIRUSHEN” kur ishe e vogel. Kur e takon ate ke kapur qiellin me duar. Keni kaluar oqeanet te dy se bashku , keni vallezuar mbi re duke shkuar “ 3 METRA MBI QIELL’’. Sepse ajo nuk arsyeton kurre. Eshte si nje keshtjelle me mure te larta e cila ka vetem nje porte. Kur futesh brenda , dera mbyllet dhe nuk hapet e ti shkon ne gjelberimin e pafund te kopshteve te keshtjelles. Kjo ndjenje e bukur pelqehet me teper se martesa , per te njejten arsye per te cilet romanet jane me zbavites se historia. Sakrifica , sinqeriteti , fantazia, arsyja, xhelozia dhe besimi jane telat e dashurise dhe pa to ajo humbet ne detin e trazuar te jetes komplekse. Dashuria nuk perfundon kollaj por kur perfundon eshte si nje “ TE DUA” mbi nje xham te veshur nga avulli i cili dalengadale zhduket duke lene breoren e nje kujtimi teper te dashur.

Vepra te ngjashme
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Dashuria dhe Urrejtja
Dashuria dhe Urrejtja ! Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...




Komentet e fundit!

Emri: anghjkloi
Email: xhensikaballa@yahoo.com
Komenti: uaa zmr shume e bukur po a mund te shkruash nje ese per shoqerine te lutemm je sh e mir pzz

Emri: hysen
Email: hyseni2003@outlook.com
Komenti: Ju dua shummmmmmmmmmmmm

Emri: jona
Email: jona@live.com
Komenti: Wowww

Emri: marinela
Email: marinelalove910@yahoo.com
Komenti: shume e bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr me pelqeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm i loveeeeeeeeeeeeeee:

Emri: ela bella
Email: Ledialedi12@yahoo.com
Komenti:

Emri: renato
Email: renatozeneli@krenar.be
Komenti: dsgdf

Emri: Klodi Bajrami
Email: klodianbajrami@gmail.com
Komenti: Shm e bukur! Un e printova dhe do e dorezoj sot!

Emri: leta
Email: leta.ismaili@hotmaile.com
Komenti:

Emri: vajze simpatie
Email: otr_gisela@yahoo.co,
Komenti: sh e bkr

Emri: sidorela
Email: elatatari@yahoo.com
Komenti:


Emri: arlinda
Email: arlinda_hasani@live-ks.com
Komenti: shum e bukur

Emri: enea
Email: eneasexy96@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume biles e kam printuar.mos e vrit mendjen se eshte yll fare

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: jane edhe 2 libra te tjera qe quhen : "me fal qe te dua" dhe "me fal po dua te martohem me ty"

Emri: economy09
Email: economy09@hotmail.com
Komenti: s'ka me sot histori hirushje.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol un vtm 1 dhe 2. sa libra ka???????????? ^_^

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: po te gjitha librat e tij

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lmao sa e bkr prz :)))))))))))))))) lol pash "3 metra mbi qiell" :pp e ke lexuar si liber?? :)))



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com