Data e postimit: 2013-11-09 16:44:27
Lexime: 6842
dashuria e vertete s ka nevoje per maske por per sy te thelle qe te shohin pertej asaj qe duket dhe te zbulojne shpirtin e lenduar qe ka nevoje per dashuri nga ri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashueia e vertete
Autori: une
Shkolla: scuola artistici di siena
Klasa: 12
Qyteti: siena
E-mail: wwwlor@hotmail.al


kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dite e kur ne vendosim te largohemi duke ndjekur rrjedhen e jetes tone ky person e kupton i hapen syte dhe te kerkon eshte teper vone .prandaj vleresoje dike se koha qe shkoi nuk kthehet me.......................

Vepra te ngjashme
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Amina · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...




Komentet e fundit!

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: PO edhe un mendoj se ka plot qe kthehen,ndoshta eseja me pershtatet por jam KUNDER gjithsesi talenti per te shkruar me plq

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sh e bkr por ka edhe qe kthehen

Emri: xhejn
Email: xhejn.milanistja@live.com
Komenti: sh nrm e dmth



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com