Data e postimit: 2013-03-17 11:30:57
Lexime: 21616
Jeta
Lloji: Ese informuese
Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Autori: Anonim
Shkolla: Deshmoret e Rrencit
Klasa: Anonime
Qyteti: Shkoder
E-mail: denndenny@yahoo.com


Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta nga familja jone,nga prinderit tane.Keta prinder qe luajne rolin vendimtar ne jeten tone sepse ne te gjithe kemi nevoje per prinderit tane,kemi nevoje per pervojen e tyre ne jete e menyren e te perballuarit te jetes,te realitetit,kemi nevoje per me te rriturit.Por edhe shkolla nuk mbetet pas.Atje ne marrim mesimet e para dhe leksionet e shumta per jeten,ne marrim dijen e pare per te perballuar me guxim gjithcka,kete kuraje e marrim edhe nga shoqeria qe na mbeshtet ne gjithcka dhe na jep keshilla te shumta per gjithcka ne jete,per realitetin tone ku nuk mund te shpetojme dot nga ai,nuk mund te kapercejme gjerat e shumta qe ndodhen gjate rrugetimit tone drejt te se ardhmes por mund te marrim leksionet e para per jeten tone,keto parapergatitje qe na ndihmojne goxha dhe kjo fale familjes sone te shtrenjte,shkolles sone te dashur dhe shoqerise sone te cmuar...

Vepra te ngjashme
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...




Komentet e fundit!

Emri: Haha
Email: Haha_haha@gmail.con
Komenti: 🤮

Emri: Erza
Email: Erzashala@hotmail.com
Komenti: Dua Te shkruaj per jeten

Emri: ska cte duhet
Email: stevejobs@apple.com
Komenti: Kur te gjithe vijne ketu per detyren e klases se tete hehe

Emri: lili
Email: lili@live.com
Komenti: / me keni ndihmuar shume flm

Emri: prizrenasja
Email: priz04@hotmail.com
Komenti: Nice shumm ;)

Emri: Guest
Email: Guest@hotmail.com
Komenti: Flm se me ndihmove per detyren qe kishA me bo te puth shume shpresoj te takohemi ndonje dite te dua .te dashuroj .mezi do pres kur te takohemi

Emri: vasjan
Email: vasjan.cobani@yahoo.com
Komenti: Shume bukur flm se me ndihmove per detyren.

Emri: enes
Email: eneshalili32@gmail.com
Komenti: Shume bukur flm se me ndihmove per detyren

Emri: linda
Email: lindaperkola@ymail.com
Komenti: nje ese me teme dua te jetoj ashtu si ti

Emri: arbenita
Email: arbenita17@live.com
Komenti: Eseja eshte shum e bukur Te lumte !


Emri: haha
Email: haha_hahah@live.com
Komenti:

Emri: sejhan shaban
Email: sejhan_shaban@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: minirja
Email: minire_kqyr prej bire@ta lshoj qenin .ta ha senin
Komenti: shum mir e ka ba zemra jem ta ha loqken sa bukur ta hangsha pe din ti kon

Emri: emine
Email: emine23@shqiptar.eu
Komenti: mir mir skoka keq

Emri: syri
Email: syrjanrahova@yahoo.com
Komenti: shume dmth

Emri: fuku
Email: bisha_innna@yahoo.com
Komenti:

Emri: belo
Email: beledpjeshka@yahoo.com
Komenti:

Emri: dituria
Email: dituria_venera@zbavitu.net
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com