Data e postimit: 2015-11-11 19:01:38
Lexime: 48100
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Tema: Nene Tereza
Autori: Eralda Manarkolli
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8a
Qyteti: Tirane
E-mail: eraldamanarkolli@hotmail.com


Nene Tereza
Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj?
Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murgeshe. Nene Tereza u be e njohur prej humanizmit te saj. Ajo ndihmonte me te varferit e me te varferve te cileve u kushtoi edhe jeten. Kurre nuk u kursye dhe i ka ndihmuar te tjeret deri ne frymen e fundit. Kurre nuk mendonte per gjendjen e saj ekonomike per vetem per hallet dhe problemet e te tjereve. Ajo ishte nje grua e guximshme dhe gjithmone i bente paragjykuesit te heshtnin. Kurre nuk e pranoi famen. Une mendoj se Nene Tereza nuk ka menduar kurre se ishte e famshme prandaj nuk e ka pranuar kurre. Sipas meja ajo nuk e ka pranuar sepse ka dashur tetregoje se nuk duhet te jesh e famshme per te bere bamiresi dhe nuk duhet te besh bamiresi qe te jesh e famshme.
Nene Tereza nuk qe ndonje perendeshe dhe me te mund te fliste cdokush, por ajo qe nena e te gjitheve dhe gjithmone do te kujtohet e do te ndrodhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
Autori: gazmira · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza nene e shqiperise
nene tereza kjo sshqiptare perjet mbeti legjendare per miresi e bamiresi te gjith e donin kete njeri nene tereza nuk ka vdekur ajo ende jeton per ne per miresine qe tregoi qmimin "nobel" e fitoi
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: gabriela · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza
E madhesishmja Nena Terez Ne te duam ty Ti je nene e madhe, dhe ke ber gjera te mira, per gjdo njeri. Te varferve ju ndihmove , Te semurit i sherove, Ti gjith boten e shpetove E madhja Nena Tereze.
Autori: anxhela duka · Lloji: Poezi personale · Tema: nene tereza
nene tereza nje grua plake me shume rrudha ne fytyre goja saj nxirrte vec mjalte cdo rrudhe e saj kish nje kuptim .Nje shqipetare e thjeshte gjezdisi boten ane e mbane ne cdo rrezik e nevoje njerezve u gjendej prane per te varfrit shume mendoi e te semur...
Autori: Stelina fizmani · Lloji: Poezi personale · Tema: NENE TEREZA
ME PARE TE QUANIN GONXHE KESHTU TE QUANTE NENA ENDERROJE DHE PUNOJE SE KESHTU TA DONTE ZEMRA FEMIJERINE E KISHE ME HALLE DHE MUNDIME DHE NDOSHTA KISHE ARSYE QE NJEREZVE JU SOLLE GEZIME KALUAN VITE ME DIELLE DHE ME HENE E MERITOVE EMRIN...
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke pe...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nëna Terezë
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. Nena tereze e bukur nene bija jone e dashura e kombit kurr nuk te harrojm.
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nene mos qaj
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund te jene te pakta . NENE ma dhuro buzeqeshjen ne fytyre dhe une ta dhuroj gezimin ne zemer mos ma dhuro lotin ne fytyre qe te mos mund te te therras ne emer...




Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sara_ahmeti@yahoo.com
Komenti: Asgje

Emri: adesa
Email: adesazogu@gmail.com
Komenti: debile rob je super kafshe

Emri: adesa
Email: adesazogu@gmail.com
Komenti: nje esse skandaloze un jam mesues vet she esse-te nuk jane aq te shkurtra shpresoj ta permiresosh

Emri: arlind
Email: arlindianila@gmail.com
Komenti: vetem ke harruar te vesh ditelindjen

Emri: Nesa
Email: nesa @yahoo.com
Komenti: Vertet e mir

Emri: ela
Email: selviekolbucaj@Gmail.com
Komenti: KA qen nje njeri shum e dashur bravo Nene Tereza

Emri: evadoe4543
Email: evadoe@yahoo.com
Komenti: shm super bravo

Emri: evadoe4543
Email: evadoe@yahoo.com
Komenti: shum super bravo

Emri: sidfty
Email: sindi@email.co
Komenti: mire

Emri: Orgesa
Email: Orgesa_rexha@hotmail.com
Komenti: Kjo qe ke shkruar ti eshte vertet ese shume e bukur edhe une po ashtu ne klas kam shkruar nje ese per nene terezen


Emri: gsgs
Email: souleater232323239093@gmail.com
Komenti:

Emri: ema
Email: flori_manarkolli@hotmail.com
Komenti: je nje vajze shume e talentuar. kjo ese eshte me e mira nga te gjitha ato qe kam laxuar.

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti: je njesh. te lumte.kjo po qe eshte ese.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com