Data e postimit: 2015-03-22 16:13:00
Lexime: 5769
Pranvera
Lloji: Ese informuese
Tema: Natyra ne Pranver
Autori: Festina Beqiraj
Shkolla: Hysni Zajmi
Klasa: VI-3
Qyteti: Istog
E-mail: festina_beqiraj@ks-max.com


Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kraherori i saj nje barre te rende dhe qielli,tokes ia prezanton nje diell me plot rreze dhe ndricim .Dhe vjen pranvera.Nese veshtron me kujdes do ta veresh se levizja dhe rilindja e natyres eshte nje plan madheshtor dhe teper artistik.

Vepra te ngjashme
Autori: Mimoza Havolli · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon a...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: elia cela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: STINA
ERDHI PRANVERA KJO STINE E BUKUR LULET E BUKURA TE PRANVERES NATYREN E LULEZOJNE LUAJME MBI LENNDINA FEMIJET TE GEZUAR SHI ME NUK MBI ME DHE PEMET KANE LULEZUAR ...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Iku dimri i hidheruar, Erdh pranvera e lulezuar, Erdhen zogjet shtegtare, Me kengen e tyre te arte. Lulet e pranveres Natyren lulezojne, Me bukurin e saj, QieLLin e pushtojne. Heret ne mengjes Trokiti dhe u hap dera Gezohhuni,gezohuni... ...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com