Data e postimit: 2021-03-08 17:06:38
Lexime: 8916
Mjerimi
Lloji: Ese filozofike
Tema: Mjerimi
Autori: symbyle qazimi
Shkolla: liria
Klasa: 9
Qyteti: tetovo
E-mail: shiqibije22@gmail.com


Mjerimi fjala qe cdo kush i frigohet dhe ajo qe shum njerez e jetojne,mjerimi vendi i erret qe fle dhimbja qe meshirohet lutja e qe mallkohet jeta.
Sot kush nga bota i ja jep te drejten mjerimit kush ndihmon te mjerin
Ashkush
Sot te gjith ne jemi fokusuar per nje jet sa me te bukur sa me te mirë per vete kur vjen tek njerezit e mjer e te gjor ne vetem meshiroj ate
Mirpo jo mjerimi nuk do meshir ajo don drejtesi ajo don ndihm e jo vetem meshir
Mjerim ajo fjal qe nuk ja mbush kuptimin meshira ajo fjal qe sheshte e gjor mirpo eshte njerzor ajo fjal e mallkuar nga toka dhe vuajtjet e cdo grimce ne tok
Eshte rrend te kuptosh kete ndjenje pa e jetuar nuk mund ta dish cka eshte urria cka eshte ftohti cka eshte skamja spse nuk e ke jetuar .deri sot ke je rritur neper sofra plot e neper shtepia te ngrohte
Mjer mjer ai qe jeton kete eshte veshtir eshte shum ndjenjen e rend dhe jeta e rend kjo gje
askush nuk meriton te jetoj kete jete
Mirpo kjo eshte jeta me te mriat dhe te keqijat e saj i pasuri ne shtepin e te te ngroh ndersa i mjeri ne nje dhom te ftohte
kto jane pabarzimet e botes pa drejtesit e botes
Mirpo edhe nese dikush vuan nga kjo gje e rend ne duhet te ndohmojm ate tia japim te drejten per te gjith gjerat e jo vetem ta meshirojm e te vazdhojm rrugen ton
sepse edhe ato jane njerez jane te gjall edhe atyre nelloj si ti shpirtin ua ka falur zoti mirpo fatit te tyre nuk ka kush ctju bej ne duhet te ndihmojm dhe pa ber klasifikime dhe dallime kalsore ti  te gjithe njerezit dhe tua japim shansen per jete te gjitheve sepse mos haro njeriu vdes po vepra e tij ngelin gjithmon te gjalla.

Vepra te ngjashme
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com