Data e postimit: 2016-12-12 19:58:17
Lexime: 77388
Krahasim midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Autori: Romina Pulaj
Shkolla: Hasan Tahsini
Klasa: XIIF
Qyteti: Sarande
E-mail: romina123@gmail.com


Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi.
E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edhe pse te ndryshme nga njera-tjetra. Disa parapelqejne jeten kaotike dh te zhurmshme te qytetit,disa te tjere qetesine dhe natyren ne fshat. Qofte ne qytet apo fshat njerzit jane gjithmone ne kerkim te nje pune per te siguruar te ardhurat te cilat mund ti ofroj dhe jeta ne fshat dhe jeta ne qytet ne varesi te rrethanave.
Ndryshimo midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet sic permenda dhe pak me lart varet dhe nga prefenencat e njerezve por dhe mundesite qe fshati dhe qyteti ofron. Ne ndryshim nga qyteti ne fshat mundesite jane te kufizuara ku mund te permendim inftastukturen, arsimimin i cili eshte i kufizuar ne fshat po ashtu edhe shendetesia. Jeta ne fshat mund te pershkruhet si nje arrati nderthurur me qetesi, ndersa jeta ne qytet mund ta pershkruajm si nje jete dinamile e cila ofron mundesi te ndryshme sherbimesh dhe argetimesh. Nje dallim mjaft i rendesishem i jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte menataliteti dhe marrdheniet qe njerzit krijojne me njeri-tjetrin.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pushimet ne fshat
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Otakugirl · Lloji: Ese filozofike · Tema: Teknologjia
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe afer vetem nepermjet internetit dhe rrjeteve te ndryshme sociale.Filozofi dhe profesori i letersise Angleza ,kanadezi Marshall Mc Luhan ne vitin 1962 pati ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: butrint dana · Lloji: Ese filozofike · Tema: vjeshta
Vjeshta është stinë shumë e bukur.Gjatë kësaj kohe peisazhi bët madhështor. Gati çdo fletë e çdo peme bëhet me ngjyrë të artë,të kuqerremte dhe të portokalltë. Unë jam i sigurt në fshatin tim vjeshta është më e mahnitshme se në f...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...




Komentet e fundit!

Emri: artiola
Email: artiolabejta@hotmail.com
Komenti:

Emri: eraldo rami
Email: eraldorami@gmail.com
Komenti: shko mbushu

Emri: doris
Email: doris11@gmail.com
Komenti: Sakte

Emri: genta
Email: genta.ima@gmail.com
Komenti: shum bukur zmr

Emri: romeo
Email: romeohodaj@gmail.com
Komenti: esht shkruar mjaft bkr.....

Emri: Alesja Klosi
Email: nona_krimit@yahoo.com
Komenti: mire mire por ka edhe me mire

Emri: sindi gjata
Email: dfghj@gmail.com
Komenti: eshte verter ese e bukur serio snap:;"sindi.queen

Emri: kejdiismailaj@gail.com
Email: kejdiismailaj@gail.com
Komenti: kejdiismailaj@gail.com

Emri: favio
Email: merlia.lia@ymail.com
Komenti:

Emri: ;
Email: koren@gmail.com
Komenti: ;;;;;;;;;;



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com