Data e postimit: 2013-03-20 19:12:38
Lexime: 18078
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Pasuria
Autori: Qemal Mici
Shkolla: Qemal Mici
Klasa: 8D
Qyteti: Durres
E-mail: shkolla.qemalmici@hotmail.com


Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune.
Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla na jep dije na meson shume e shume gjera te tjera.
Nese ne mesojme ne shkolle dhe vazhdojme profesionin qe deshirojme atehere ne jemi te pasur sepse me dijen qe ne na dha shkolla po e perdorim ne pune dhe jemi te kenaqur nga puna qe bejme.
MOS MENDO KUR SE ESHTE VONE PER TE MESUAR SHFRYTEZOJE RASTIN SA KE KOHE SE ME VON DO PENDOHESH.

Vepra te ngjashme
Autori: ronaldo albani · Lloji: Ese krahasuese · Tema: pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...




Komentet e fundit!

Emri: neh
Email: mbj@orj.com
Komenti: sa shpifur

Emri: jonida
Email: jonida-lisi@hotmail.com
Komenti:

Emri: Emytour
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti:

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: te lumte. nenkupton shume dhe mos ia ver veshin komenteve te shentuara qe nuk dine as vete se ckane shkruar

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Sorry etap !!!!!!!!!!!

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Kot fare , nuk ke prekur asnje etep te eses. Nejse te pakten ideja ........

Emri: antonela
Email: antonelanela152@yahoo.com
Komenti: shum e bukur eseja komplimenta

Emri: ersa
Email: ersajuli@gmail.com
Komenti: vetem kjo nuk quhet ese argumentuese,se di ku ishte argumenti ktu ,nejse urime per nivelin ne permisim :)

Emri: marta
Email: martatahiri@yahoo.com
Komenti: eseja nuk eshte keq ne fakt , por mendoj se eshte pak e shkurter dhe fjalet e perseritura behen te merzitshme ndonjehere, prandaj nese do te shkruash perseri ki parasysh te perdoresh sinonimet e fjaleve per te mos perseritur veten , ne kete menyre ndihmon edhe te tjeret te mesojne dicka te re...

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: like kush kuptoi gje


Emri: krista
Email: krista@yahoo.vom
Komenti: pa kuptim duhet ti ishe permbajtur temes

Emri: eni
Email: eni.time@live.com
Komenti: shum shum shum shum e bukur me pelqeu shume shume bravo

Emri: mela
Email: mela@hotmail.com
Komenti: shum e bukul kukla ime gestu hahahahahaha

Emri: mela
Email: mela@hotmail.com
Komenti: bukul kukla ime gestu si bebw hahahhahahah

Emri: elson
Email: elsonballazhi@hotmail.com
Komenti: un mendoj..................apo sjeni dakord me mua

Emri: elson
Email: elsonballazhi@hotmail.com
Komenti: un mendoj..................apo sjeni dakord me mua

Emri: kloi
Email: kloikleopatra@hotmail.com
Komenti: jo ndonje filozofi e madhe apo fjale te patena!! Gjithsesi komplimenta per mundimin

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: ok

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: bukur

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: vallahi sheka cshum e bkur qekjo gjagjagjez.a o a so .tashi nji nga kto a je tu ee kap muhebetin a jo. ahahahahah sa gellot shi sheka jpom prej qosove or tej a je tu e qekop mwhebtin a oj or TEJ.


Emri: Rita Ora
Email: rita.ora@live.com
Komenti: awwwww shum e bukur

Emri: gresa
Email: gresa_1999@live.at
Komenti: buckul!!

Emri: aloo
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: erjona
Email: anida_ademi@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: Emytour
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com