Data e postimit: 2015-03-11 17:28:50
Lexime: 10279
perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Autori: [FG]
Shkolla: HASAN VOGLI
Klasa: 8A
Qyteti: TIRANE
E-mail: fjorna123@gmail.com


Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime

[PARAGRAFI 2]
Jam krijuar te kem gjerat e mija, veshjet,librat,kepucet shkurt te kem jeten time. Nuk jam e varur nga askush por as e pavarur nuk jam. Kam prinderit dhe familjen qe me mbeshtesin. Vertete i marr vendimet vete,por nuk do me pelqente qe dikush te nderhynte ne zgjidhjet e mija.

[PARAGRAFI 3]
ndoshta, ndonjehere diku dikur me dike do mund te marr zgjidhje te gabuara apo te pamenduara mire. Edhe?? Pasojat do t'i perballoja vete. Eshte jeta ime. Do t'ia dal vete edhe nese gjith bota eshte kunder!

[PARAGRAFI 4]
DUA, qe kur te arrij objektivat e mija, te kujtoj me nostalgji veten, dhe te them: JA DOLA! Zgjedhja dhe vendimi im me sollen ketu ku jam sot. i bera une ato zgjedhje, e pata boten kunder, por une e bera timen, ia dola te bind te tjeret se zgjidhjet ne jete i marr dhe i gjej vete.

Vepra te ngjashme
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: je lodhur kot 100%

Emri: elsa
Email: elsa-elsa@hotmail.com
Komenti: e bukur por nuk je futur taman ne teme... Gjithsesi bravo e dashur.

Emri: Shum bukur
Email: Halime32@hotmail.com
Komenti: Yll fare

Emri: deivi
Email: deivinika@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: hasan
Email: hasan@hotmail.com
Komenti: je si zemer

Emri: ancj
Email: jjn@gmial.com
Komenti: si eshte kjo sikur ja kan fut dhe ja bo posht e lart posht e lart ( oh oh oh e shum ma fut )

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: jam sh dak.. bravo me pelqee

Emri: ska renci
Email: xhajaaj@hotmail.com
Komenti: uuuuuu besoj se me njeff se kush jam shpirtii !!!!!!!!!1

Emri: ska renci
Email: xhajaaj@hotmail.com
Komenti: uuuuuu besoj se me njeff se kush jam shpirtii !!!!!!!!!1

Emri: klea
Email: aidadroboniku@yahoo.com
Komenti: Teme e bukur por ndoshta do pak me shume perpunim


Emri: olta
Email: olta@hotmail.com
Komenti: teme e bukur dhe frymezuese.

Emri: Ester
Email: estercelepija@gmail.com
Komenti: shum e bukur dhe frymezuese

Emri: dfdf
Email: dffdfdfdfd@hotmail.com
Komenti:

Emri: gabrirla
Email: gabriela@hotmail.com
Komenti: shume e bukur e qarte dhe plot vlera

Emri: misterjozja
Email: misterjozja@yahoo.gr
Komenti: shume e bukur dicka e thjeshte dhe e lezetshme

Emri: lui
Email: lui@hotmail.com
Komenti: shi shi fjorna besoj se nuk e ke hedhur ti apo jo e ka hedhur jenni

Emri: ermal
Email: ermal 19@hotmail.com
Komenti: shume e bukur kjo ama kur e mori vesh mesuesja qe e kam kopjuar........

Emri: aqife
Email: aqife12@yahoo.com
Komenti: Shum i bukur kjo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com