Data e postimit: 2014-03-31 23:59:31
Lexime: 30954
Pse kafshet shtepiake ajne te rendesishme per njerezit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Kafshet shtepiake
Autori: Ygerta Hoxhalli
Shkolla: 1 Maji
Klasa: VIII-B
Qyteti: Korce
E-mail: gerta_hoxhalli@live.com


Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si njerezit,ndryshimi i kafsheve nga njeriu eshte se ato nuk flasin. Njerezit merren me pune me kafshet shtepiake sepse per shume njerez qe jetojne ne fshatra jane e ardhmja e tyre.Ata me te ardhurat qe marrin nga qumeshti p.sh ushqehen dhe mbajne familjen sepse gjitaret nga vet fjala jane kafshe te cilat ushqejne te vegjelit e tyre me qumesht.Njerezit kafshet shtepiake nuk i duan vetem per te ardhura por edhe per qejf sepse kafshet zbukurojne shtepine si p.sh macja & qeni.Kafshet dhurojne shume dashuri pothuajse me shume se njerezit. Ju ne fakt nuk do e besoni dhe nuk do te bindeni se kafshet shtepiake te te duan ose te dhurojne dashuri. Direkt ju do te beni pyetjen : "Pse duhet duhet ti duam dhe si na adhurojne dashuri keto kafshe.Koha ecen dhe me vjen ne mendje dicka shume e mire qe te gjithe njerezit te binden pse kafshet shtepiake jane kaq te rendesishme per njeriun. Po marr si shembull nje qen qe quheshe "Roi".Roi jetone ne nje familje angleze.Familja kishte nje vajze por ajo ishte invalide . Qeni "Roi" e adhuronte shume vajzen invalide dhe te gjithe kohen e kalonte me te. Ajo studione ne universitet dhe qeni i saj besnik e conte dhe e merrte vajzen nga universiteti. Ky fakt besoj se ju bind ☺.
"Me mir shok nje qen sesa nje njeri"☺☺

Vepra te ngjashme
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: ana xhihanii · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pranvera
pranvera oh moj pranvere e bukur si cdo here plot me lulezim mbushe shpirtin tim femijet gjallerohen e kafshet nga gjumi zgjohen dallendyshet vijne ne dritare e zogjte cicerojne ne livadhe lumenjte gurgullojne e kafshet ushqim kerkojn...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...




Komentet e fundit!

Emri: ol
Email: www.p@lol.com
Komenti: o

Emri: o budallenj
Email: obudallenj@yahoo.com
Komenti: kot fareme t'bukur do ta kisha bere une

Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti: ska shum argumenta bindes dhe mbyllja sme plq

Emri: lamborxhixhi
Email: kurishanbjehreiri@yahoo.com
Komenti: kush do byrek me spinaq me pak qumesht lope nga voskopoja??

Emri: zymbyle
Email: zymbylelule@outlook.com
Komenti: yyyyy tha pykur

Emri: Valdrina Aliu
Email: valdrinaaliu049@gmail.com
Komenti: hi people

Emri: sara
Email: sara12@hotmail.com
Komenti: he pra s'kane pas kohe ne ndonje vend tjeter veq tek kjo eseja ketu qfare budallalleku ose mund te jene kafshe ose besojn se ketu shkruhet sms e dergohen

Emri: keisi
Email: keisi.shkreli@gmail.com
Komenti: O njerez te trash ketu i gjetet te thoshin te dua jeta juuuuuuuuuuuuu

Emri: luli
Email: lulis@gmail.com
Komenti: te dua sami je jeta ime ms e harro dashuria e 1 si ajo ska do te mbetesh forever in my heart jam me samanten

Emri: roza
Email: roza@gamil.com
Komenti: good job brravo te lumte


Emri: nilda
Email: nilda@gmail.com
Komenti: mui belisima

Emri: redi
Email: redi.bejko.5@facebook.com
Komenti: kot fare

Emri: pallllaaaaa
Email: betha@gmail.com
Komenti: une jam florida vi nga tirona dhe i jap nje sms te dashurit tim samiut qee e dua shum dhe qe ajo o ylli botes puuuuuuc zmr

Emri: surrat muti
Email: surratqefi@gmail.com
Komenti: hahahha si te duket rozaaaaa

Emri: florida dhe haqifi
Email: flor@yahoo.com
Komenti: sa kot mi edhe gjumi i haqifit eshte me i bkr

Emri: mynameissecret
Email: agustinbrahja25@outlookl.com
Komenti: kujdes me fjalorin juve eseja është mirë.

Emri: gjuli
Email: gjuli@yahoo.com3
Komenti: bukur ese e shkelqyer

Emri: ensar
Email: dali.gjoka@yahoo.com
Komenti: very nice ese

Emri: ensar
Email: dali.gjoka@yahoo.com
Komenti: very nice ese

Emri: ensar
Email: dali.gjoka@yahoo.com
Komenti: very nice ese


Emri: ensar
Email: dali.gjoka@yahoo.com
Komenti: very nice ese

Emri: haqif emer koti
Email: haqif@yahoo.com
Komenti: o sa kot nk me pelqe se ka shm gjona kot me pas nje qen shok me mir vdes e bohem 4-rrugs oshte shm gjo kot

Emri: jeta lulit
Email: floridamiamibeach@gmail.com
Komenti: i dashuri i rozes

Emri: haqif emer koti
Email: haqif@yahoo.com
Komenti: jam me stelen

Emri: estelina muka
Email: inas@gmail.com
Komenti: mir jo keq por te ishte pak me bindese por e admiroj per punen e kryer se kafshet jane me te vertet dicka e rendesishme dhe e meritojne me te vertet respektin tone.

Emri: alisa
Email: alisa12@hotmail.com
Komenti: Eshte shum e bukur mua me pelqeu shum dhe eshte shum e vertet me mir shok nje qen sesa nje njeri sepse njeriu nuk mbush ndersa qeni po~_~

Emri: inisi
Email: albana.pali@yahoo.com
Komenti: me pelqen por te le pak per te deshiruar

Emri: goca
Email: gocakacurrelse.15@gmail.com
Komenti:

Emri: goca
Email: gocakacurrelse.15@gmail.com
Komenti:

Emri: ^_^
Email: sindicela22@gmail.com
Komenti: Mee pelqeu


Emri: CIAO
Email: CIAO-TUNG@HOTMAIL.IT
Komenti: SHUM DISHKA NIKE

Emri: anxhela
Email: anxhelakamberi@yahoo.com
Komenti: gabimi leksikor vazhdon qe tek titulli por kete mund edhe ta heqim se kot nuk thone mos e gjyko librin nga kopertina por nqs se e lexojme e ke nderuar bukur me pelqeu pasi e lexova ... me pak me shume pune dhe perkushtim do te arrije me shume

Emri: njera
Email: sindicela22@gmail.com
Komenti: kot fareee

Emri: agon
Email: agon_06@hotmail.com
Komenti: une i pelqej kete tekst te bukur sepse une i dua shume tekstet e kafshve dhe une kafshet shtepiake i dua shume une kam shume respekt per kafshet shtepiake

Emri: arta
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti: ishte bukur por per moshen tende ti duhet te shkruash me bukur.

Emri: beki
Email: bekiangli@hotmail.com
Komenti:

Emri: anonim.it
Email: anonim.anonim@gmail.com
Komenti: Shum bukur po ate pyetjen se kuptova pse njerzit meren me pune me kafshetr shtepiake ?

Emri: joana
Email: joanaanavlore@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com