Data e postimit: 2023-03-09 18:37:04
Lexime: 854
Ndotja ne qytetin e Elbasanit
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ndotja ne qytetin e Elbasanit
Autori: Trejvi
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 8
Qyteti: Korce
E-mail: rusirei884@gmail.com


Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit etj. Pak vite me pare jane kryer dhe studime per te kuptuar lidhjen mes ndotjes dhe semundjeve kryesisht te rrugeve te frymemarrjes dhe kancerit. Banoret ankohen shpesh neper autoritet, por ata nuk veprojne. Njerezit bejne dhe protesta ne metalurgji dhe duan qe te mbyllin fabrikat.Pronaret e fabrikave nuk i degjojne dhe vazhdojne punen e tyre. Mendimi im eshte qe te mbjellim sa me shume peme te mos ndotim mjedisin dhe te perdorim sa me pak makinat. Por dhe nga ana e pronareve te fabrikave te reduktojne sa me shume orarin e punes dhe te nderrojne sa me shpesh filtrat

Vepra te ngjashme
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: De..... · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te s...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese filozofike · Tema: Heshtja
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendime...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com