Data e postimit: 2013-02-03 15:17:53
Lexime: 10599
ndikimi i internetit ne detyrat e shtepise
Lloji: Ese argumentuese
Tema: per Alden
Autori: Iris
Shkolla: Rilindja
Klasa: 12B
Qyteti: Durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com


Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise
Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin dhe hyj ne internet , kerkoj per temen e dhene dhe i perfundoj detyrat ne nje kohe shume te shkurter. E kur lexohen detyrat ne klase te gjitha detyrat jane te njejta. Pergjigja e pyetjes se mesueses eshte ....interneti... Te eshte dhene nje teme projekti ne histori. Dihet qe kete infromacion e marrim nga interneti. Dhe keshtu veproj. Hyj ne internet , printoj dy faqe dhe nuk e lexoj fare detyren keshtu qe nuk e kam idene se cfar shkruan. Mesuesja mund te me thote qe te flas per projektin tim , se cfar permban ai dhe mos ta lexoj per shkurtese kohe. Une nuk di se cfar te them dhe ul koken . por nese do te zgjidja ate rruge qe kane perdorur edhe brezat e meparshem do te ishte me e duhura. Nuk ka rendesi nese qendroj nje ore duke bere projektin pasi kam lexuar shume infromacion nga librat pse jo edhe nga interneti por rendesi ka qe nuk e kam kopjuar nga ai. Te gjithe e dime se interneti nuk eshte i sakte. Pasi shpesh here jemi ndeshur me gabimet e tij. Kemi kopjuar nga interneti dhe ka dale qe detyrat tona te jene te tera gabim. Nese do ta korrigjojme nga ana drejtshkrimore edhe libri ka gabime te vetat. Ne duhet te veme perballe internetin dhe librat por edhe njohuri tona ndonese mund te jene te pakta por jane te rendesishem ne nje detyre te vertete te bere nga ne. Duke u mbeshtetur nga keto duhete te ulemi per te bere nje detyre dhe jam e sigurt qe do te dale mjaft e bukur dhe origjinale.

Vepra te ngjashme
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: lulzim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: libri apo interneti
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne inter...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kompjuteri (interneti)
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaft njerez ka pervetesuar, sepse ne shume menyra veten mes saj e gjen. Interneti ne nje kohe shume te shkurter te ben per vete. Mbase rrjesh nga avantaz...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...




Komentet e fundit!

Emri: Hajdut
Email: Gogol@jk.com
Komenti: Edhe une tash po kerkoj nje ese per detyrat e shtepise ketu.

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: shume i bukur teksti qe ke ber dhe ke shume te drejte kush eshte ai nxenes qe i ben detyrat pa internet ne kohen e sotme

Emri: eri
Email: erifezga@yahoo.com
Komenti: e kush te tha qe na pelqen eseja??

Emri: eni
Email: rftedcfgd@hotmail.com
Komenti: e kush je ti qe i vlereson te gjithe nxenesit njesoj si vetja . Me vjen keq per meyren e ceket te te shprehurit.

Emri: roland
Email: rolandbena@yahoo.co
Komenti: edhe ti mendon se duke shkruar kete ese do te shfajesohesh ??? Megjithate ke shume te drejte per sa i perket ndikimit te internetit tek ne.

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: me vjen mir qe ju ka pelqyer

Emri: elior
Email: eli_braha@postribe.com
Komenti: shum e mir me ka pelqyar shum edhe shum per te qeshur

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: e vertet ne ese shkrova qe edhe un vete e perdor internetin ne detyrat e shtepise

Emri: E.K.
Email: mario_kulla@yahoo.com
Komenti: shum e bukur po kujt ti thuash pa internet nuk ben dot askush

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: me thuaj nese te pelqen dhe si e ka vleresuar zysha


Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: alda shresoj te te pelqeje dhe te marresh note te mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com