Data e postimit: 2014-05-23 19:15:19
Lexime: 14705
jetimet
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te jesh jetim
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: RRethi 4-rruget shijak
E-mail: aaaaaaaaaannnnnn.fel@tre.net


Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund te ndodhe edhe ndryshe. Nje femije qe eshte jetim merr edhe me shume kurajo per te vazhduar udhen drejt fitores dhe te nderoje si veten ashtu edhe prindin. Femijet jetime duhen ndihmuar si nga ana morale dhe nga ajo financiare. Nga ana morale per ti dhene kurajo per te vazhduar me tej, pra per te care perpara dhe nga ana financiare ti ndihmijme per te paguar leket e provimeve, pastrimit, eskursioneve apo uniformes. Ne, jetimet duhet ti mbrojme, kur degjojme, qe te tjeret flasin keq per to, sidomos, kur thone, se nuk kane njerin nga prinderit, pra jane te paplote, por keta persona, qe shajne ne keto menyra duhet te mendohen njehere mire, sepse mund te ndodhe qe vete ai person mund te behet jetim me pas dhe nese do te ndodhte kjo personi do ta kuptonte fare mire sa e dhimbshme eshte te jesh i tille dhe do ti urrente ata njerez qe shajne ne kete forme. I them keto se te jesh jetim eshte shume e veshtire dhe shume e dhimbshme.

Vepra te ngjashme
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...




Komentet e fundit!

Emri: anisa
Email: asllanasllani0@gmail.com
Komenti: shum me pelqej eseja te lumet menja dhe dora qe e shkrujte edhe une e kam nje shoqe qe esht jetime

Emri: anisa
Email: asllanasllani0@gmail.com
Komenti: kjo me plqej shume por me vjen keq se e kam nje shoqe qe eshte jetime kur e lexoj ne klas ajo do te qate te lumt menjda dhe dora qe e shkrujte esen

Emri: vlerona:-(;-)
Email: vlerona.kastrati@ gmail.com
Komenti: me pelqen shum amo e dhimbshme kur lexpsh ese per jetima

Emri: egzona
Email: xona.lenti@live.com
Komenti: Nese mundesh ta besh nje teme " Nena qe la femijen e saj " te lutem beje kete teme .... Faleminderit !!!

Emri: barbielo
Email: barbielo@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur dhe e vecante

Emri: SSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Email: Nita@live.com
Komenti: Q ka ke desht me thon me fjalen CARE

Emri: ghfjt
Email: kight@hotmail.com
Komenti: dua nje relacion per femijet jetim

Emri: ghk
Email: kfyur@hotmail.com
Komenti: o

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nuk ka rendesi jam apo jo une jetime, por fakti qe e shkrova komentin me poshte ishte se ai person aq i ulet me shau ronshem dhe une si pergjigje i ktheva kete. por tani ai e ka fshire komentin, pasi do te jete prekur dhe ka ngelur kjo e imja. une tashi nuk di si ta fshij. nje vajze me tha qe nese dua ta fshij duhet ti fshij te gjitha veprat e postuara, por une keshtu nuk dua. a mund te me ndihmosh ta fshij kete koment?

Emri: mukades
Email: marsian.sharka@mail.com
Komenti: mos valle je jetime qe i thua te tjereve keshtu vajz


Emri: aaaaaaaaannnnnnnnnnn
Email: an.fel@tre.net
Komenti: uroj qe ti te mbetesh jetim dhe te shohesh cdo te ndodhe. nuk me vjen mire qe po te mallkoj, por vete e kerkove

Emri: aaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email: aaaaaaaaaaaaaannnn.feel@tre.net
Komenti: une jam autorja e kesaj eseje dhe sigurisht qe me pelqen, pra shume shume shume e bukur. te lumte you



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com