Data e postimit: 2014-04-08 18:18:02
Lexime: 10824
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: une dhe mikja ime
Autori: xxxxxxx
Shkolla: xxxxxxxxx
Klasa: x9
Qyteti: tr
E-mail: rihana@hotmail.com


edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishim si motra me njera-tjetren e deri sot qe po shkruaj.Ne klasen e 8 une nderrova shkollen time dhe shkova tek shkolla e xh.Kur shkova atje un e dija dhe me para qe ajo kishte edhe nje shoqe tjeter qe e kishte xhan por tani me duket sikur eshte me e afert me te se sa me mua.Tani jam aty dhe shoh cdo sjelllje.Une e dua shume dhe nuk dua qe te mbaroje e gjithe kjo miqesi qe ka lindur para shum shum kohesh.Vitin tjeter do hidhemi ne gjimnaz dhe e di qe sdo jemi me bashk do vazhdojme te distancohemi deri ku te mos kemi asnje pike te perbashket me.e KAM PYETUR DISA HERE PER SJELLJEN DHE NDRYSHIMIN E MIQESISE SE SAJ NE LIDHJE ME MUA DHE ME ESHTE PERGJIGJUR: UN SA SHOQE TE KAM TY AQ KAM DHE R .NUK JU NDAJ DOT OSE TE DYJA SHOQE TE NGUSHTA OSE ASNJEREN. por mua nuk me duket se eshte keshtuu. me ndihmoni!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: anila · Lloji: Leter · Tema: shoqja e ngusht
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: leonita
Email: leonitanita@yahoo.com
Komenti: une nuk e lexova fare kete qe ke shkruar por me duket interesante..dukesh nje vajze qerramane qe nuk ben dot nje teme te bkr per miqesin por fillon dhe ankohesh..bazuar kjo vetem nga fjalia e pareee..dukesh tamam nje idjote ..injorante qe nuk e ka shokun..nuk i dhim,bsesh njeriu me ket..perpiqu te shohesh vetem veten dhe jo te tjt..se ke idene sa dua te te shaj por thjesht per fobii....sduaa

Emri: ersa
Email: ersalibohova@live.com
Komenti: mendoj se nuk esht e nevojshme ti shkosh pas askujt,nqs keni qen shoqe tngushta qysh kur duhet ta kuptoj edhe ajo sic ti qe nuk duhet te ndaheni per hir te shoqeris se krijuar prej vitesh apo jo?nqs ajo nuk ju ndan dot dhe deshiron te rrij me te dyja ju atehere hiq dor nga ajo dhe kuptoje gabimin qe ke ber sepse sot askujt nuk duhet ti besosh e jo me ti japesh doren dhe ajo ms te trokasi ne deren e shoqeris se vrt.kuptoje veten tende e dashur ,ms u ndje asnjeher e vetme pasi ambjentet ku ti rrin mund te njohesh akoma me shum dhe te nisesh nje miqesi te re duke e harruar ate sic te harroi dhe ajo ty

Emri: ersa
Email: ersalibohova@live.com
Komenti:

Emri: dzhy
Email: icardialvarez@gmail.com
Komenti: Per mendimin time ajo pasi ti te largohesh ajo do te afrohet me shume me shoqen tjeter dhe do te le vetem .

Emri: megi
Email: megiiliazi@live.com
Komenti: une mendoj qe duhet te distancohesh pak nga mikja jote dhe nese ajo eshte shoqe e ver8 do ta kuptoje se c ka humbur

Emri: jori
Email: icardialvarez@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com