Data e postimit: 2013-10-02 14:25:39
Lexime: 7653
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Semi-Maturantat
Autori: Diellza
Shkolla: Sylë Alaj
Klasa: Vlll-1
Qyteti: Deqan
E-mail: sllupi.b@live.com


e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr t`shkolles me nejt e naj plan me bo njoni e menojke - asnjoni sthojke jo .
N`cilen or po ikum, ncilen or po rrina ,Zilja kur bike u bojshum qe spe nina - . Hajjt se sna shenojn a nashta na harrojn amo prap u vrejke n`klas mungesa jon.
Shoqnin qe e kom me kejt e kom qu mir , momenti ma i keq kur t;ju thom lamtumir :* :)

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: Eraa · Lloji: Analize letrare · Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
Autori: Almira Krasniqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per boren
Ja zilja ra, Kemi hartim. Sa gjallëri, dhe frymëzim. Por për çudi, shikoj nga jashtë, një zog na fton, çukit në xham... Bora e parë, pemët mbuloi. çudi më parë si nuk e pamë. I vogli zog shpejt fluturoi, ti shkojmë nga pas...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
"Shoqëria" Kaluan shum , vite që nga mëngjesi deri , tek mesdita me ju çdo , ditë rrija.Me ju u msova , dhe fare sdoja të kalonte , ora çdo fillim jave mezi e , prisja që tju takoja.Sa her me ju debatoja hala pa , kaluar ...
Autori: sara · Lloji: Anekdota · Tema: anekdode
Nje burr deshironte te binte ne peshe.Ai sheh nje reklame ne internet per 3 dite do te bini 35 kg.Burri e bleu dhe te nesermen ne mengjes bie zilja e deres shkon dhe shikon,ishte nje vajze e bukur qe kishte te shkruar nje tabele PO ME KAPE JAM E JOTJA vra...
Autori: arta ajazi · Lloji: Analize letrare · Tema: un
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: bakshish · Lloji: Ese filozofike · Tema: nje lamtumir
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nje lamtumir
Autori: megi · Lloji: Poezi personale · Tema: shoqeria
Dhe 2 muaj na ngelen nga mbyllja e shkolles nuk di ne do gezohem apo do trishtohem do marre fund lodja nga mesimet do marre fund ankthi nga provimet kjo eshte per t'u gezuar cdo medalje ka dy ane njera qesh e tjetra qan dhe pak shkolla mbaron...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...




Komentet e fundit!

Emri: brian
Email: brian@yahoo.com
Komenti: Shum gje e bukur

Emri: Tanusha
Email: Sinani tanusha@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur :-*;->:-P nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com