Data e postimit: 2013-05-17 13:36:50
Lexime: 7011
Deshire e varfer
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Varferia
Autori: Xhesika Mersinllari
Shkolla: Demokracia
Klasa: VI
Qyteti: Durres
E-mail: xhesika@hotmail.com


Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me perendimin e diellit dhe qyteti ka mbetur irrethuare nga hijet e cuditshme qe nata sjell me vete.Kjo heshtje shurdhuese thyhet nga disa hapa te befte,qe trokasin si pikat e para te shiut te vjeshtes,mbi qelqet e dritareve gjysem te hapura nga era .
Eshte djali i vogel qe banon ne qoshet e erreta,prane kazaneve me plehera!Nuk eshte me i madh se dhjete vjec,me ca floke te zbardhur,ndoshta nga vuajtja,dy sy te zinje te medhenje ne te cilet pasqyrohet pafajesia e nje shpirti te vrare.Duket sikur lutet me shikim qe dikush ta nxjerre nga ai labirint pa dalje.Fytyra e tij e zbehte ndricohet nga dritat e shtyllave vigane,sikur duan te mburren me madheshtine e tyre.Era i perplaset ne gjoks dhe i fryen bluzen e grisur,deshirone ta ngre e te luaje me te si me gjethet.Por ai eshte mesuare tashme me eren dhe pllakat e ftohta te trotuarit nuk i bejne me pershtypje,edhe pse mbi to ecen zbathur.Vrapon,iken nga gjithcka dhe mendon se do te lere pas nje pjese te nates.E do te mund te ndieje mbi fytyre rrezet e diellit qe aq shume i mungojne,pa u penguar nga shikimet vrastare te kalimtareve,qe e mbulojne si re te zeza.Ai kerkon te vrapoje e te therrase me zerine shpirtit ,se deshiron te luaje me endrrat e therrmuara ,te preke nje dore te ngrohte prinderore,pa pasur mbi shpine shikime paragjykuese,sepse pesha e tyre rendon shume dhe,per cfare?!

Faleminderit te gjitheve qe po e lexoni kete esse.

Vepra te ngjashme
Autori: Sen · Lloji: Ese filozofike · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Zemra jote · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Cdo sekonde te jetes time, mendimi im je ti, Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Cdo pike shiu qe bie dashurine per ty me kujton, Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. Ne endrrat e mia cdo nate ty te shoh, Te perqafu...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...




Komentet e fundit!

Emri: gesi
Email: gesi@yahoo.com
Komenti: do t... rob ty re

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: Se ckam nje pershtypje se te gjitha komentet ketu i ka shkruar kjo e ashtu quajtura krijuese esesh (vjedhese esesh) dhe i shkruan ne emra te ndryshem. O goce! Do jete me mire per ty te merresh me nje gje tjeter dmth ate qe ti di me mire. Leri esete se nuk jane per ty. Nuk shtyhet vetem duke vjedhur. Ka plot goca e cuna te talentuar ketu qe shkruajne ese te bukura. Ti me mire merru me maniqyre se parukiere do behesh.

Emri: anna
Email: analisaaa@yahoo.com
Komenti: Kjo nuk qenka e vjedhur,, Une po mendoja qe ishte e vjedhur por rezultoi qe kjo ermiona nk e kishte bere vete.e kishte bere n shoqe e saj dhe eshte kushurira e ksaj goces(xhesikaes).Shyqyr zoti sepse po me pelqenin esset e saj.BRAVOOO ERMIONA QE THE TE VERTETEN

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: Po ti e paske vjedh megjithmend. Dhe eseja origjinale qenka ketu te faqja. Me te vertete qeke copa katunares. budallaqe.

Emri: xhesika
Email: Xhesika2013@yahoo.com
Komenti: faleminderit te gjitheve qe me perkrahet jeni te mrekullueshem kjo me shtyn te shkruaj me shume. faleminderit

Emri: Sara
Email: sarak@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur eseja sa per ate [kleaa] Po i them me vjen keq zmr Xhesika ka te drejte xhelozia ben te vetem.Bravo xhesika. PS: Ti moj kleaa mendohu para se tshkrush.

Emri: Anxhela
Email: anxhela.fleva@hotmail.com
Komenti: ke shume te drejte je fantastike nuk ka nevoje kjo faqe per keta persona

Emri: kleaa
Email: ashtu.keshtu@ymail.com
Komenti: Q.r Sa kot e ke ber me t kopjume po nga kjo faqe po ik mj xhesika se kte e ka ber nj shoqa ime, dhe ik zhduku se kto meritat i ke kot Mreza.. Hiqe, se nk je x esse ti... Copa katunares.

Emri: Kilta
Email: kilta2001@yahoo.co.uk
Komenti: Vazhdo te shkruash, mos u ndal. Me kenaqe.

Emri: Elena
Email: gjergji-dr@live.com
Komenti: BRAVO ;)


Emri: Elena
Email: gjergji-dr@live.com
Komenti: BRAVO ;)

Emri: Stella
Email: stellabriats@hotmail.com
Komenti: very good beaty.I like you jessie

Emri: hahahaha mos qesh
Email: mm@hotmail.com
Komenti: hahahahahahaha nk shkruaj me

Emri: hahahaha mos qesh
Email: mm@hotmail.com
Komenti: shushka e banges e eshte e para e kls ajo

Emri: hahahaha mos qesh
Email: mm@hotmail.com
Komenti: o xheso ta kopjoj icik se petoj ta boj 1.njer ty do te te pys un shum bukur meqe ra fjala e ke be me te bukr se jasemina

Emri: Bixhilda
Email: Brixhilda@hotmail.com
Komenti: xhesi shume e bkur kjo eseja me e bukura qe kam lexuar.Yll i vogel. Hollywood star

Emri: Justin
Email: justin@hotmail.com
Komenti: I like this!!! Jessica you are fantastic.

Emri: besa
Email: besa@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur eseja bukuroshe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com