Data e postimit: 2013-04-29 02:23:04
Lexime: 6525
SI DO TA SHKRUANIT NE DITET E SOTME VEPREN EMOLIERIT ?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: I semuri per mend
Autori: Anonim
Shkolla: xxx
Klasa: xxx
Qyteti: Korce
E-mail: dea-inair@hotmail.com


Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruara dhe pa dashuri kane qene te shumta por kete gje e verejme edhe ne ditet e sotme vetem se jo aq shume sa atehere. Nqs une do teshkruaja kete veper sot shume gjera do te ishin njesoj me ato qe Molieri kashkruar dikur ku sigurisht qe nuk do te mungonte ironia dhe sarkazma pasisipas mendimit tim e bejne vepren me interesante dhe aspak te merzitshme perlexuesin qe e lexon. Personazhet kane nje rol mjaft te rendesishem pasi atapasqyrojne aspekte nga jeta e perditshme e shoqerise dhe keto aspekte i japin vepres gjalleri dhe domosdoshmerisht dhe ne vepren time do te paraqiteshin mepo te njejtat karakteristika. Nuk do te mungonin me patjeter as ngjyrat ekomedise dhe as nuancat e tragjikes. Duke perdorur keto elemente vepra do teduket me e bukur dhe me terheqese per ata qe e lexojne si dhe per ata qe eshohin ne teater. Shtirja dhe interesi eshte gjithashtu nje fenomen qe ka
“pushtuar” boten kudo. Ky fenomen, i cili jep dhe tragjizmi
n e vepres mendoj sedo te ishte nje pike kyce per te. Nje gje qe une do e beja ndryshe nga Molierieshte fundi i Belines. Turperimin dhe humbjen e saj do e beja me tragjike dhe
me te forte per te shprehur qarte idene se nqs do t’i besh gropen dikujt bie
vete brenda, dhe se jo gjithmone e keqja triumfon ne te miren. Kjo veper eshtedhe do te mbetet nje kryeveper pasi ironizon ne menyre perfekte difektet eshoqerise se asaj periudhe qe edhe pse ka kaluar shume e shume kohe janeakoma prezente edhe ne ditet e sotme. Si Molieri nuk mund te jete askush porshume talente te reja mund te frymezohen nga ai. Te marrin artin e teironizuarit dhe te te shkruarit ne nje menyre aq perfekte duke na sjelle nje veper te re ku te gjitha problemet e shoqerise tone te goditen me shpresen perpermiresimin e tyre. Vitet kalojne por shume gjera mbeten po te njejta. Gjera qeduhet te ishin ndryshuar kohe me pare.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: Nia T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte . Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: SO NA · Lloji: Analize letrare · Tema: UNE DHE TELEVIZIONI
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...




Komentet e fundit!

Emri: xhony
Email: xristo_vl@hotmail.it
Komenti: pffffff pldh fare

Emri: tinaa.maksutaj
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com