Data e postimit: 2013-04-10 22:13:03
Lexime: 33669
Une dhe shoqeria njerezore rreth meje.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
Autori: Blenarda Dikolli
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 12-13
Qyteti: Tirane
E-mail: blenardadikolli@hotmail.com


"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete.Njerezit po nxjerrin cdo dite e me shume ne pah ate anen e tyre egoiste duke shkelur me kembe cdo qenie te dobet qe sben dot hapa perpara.
Une dhe shoqeria njerezore rreth meje jemi plotesisht dy te kunderta,jemi si vaji me ujin.Njerezit dita-dites me duken sikur marrin forma te ndryshme.Menyra sesi ato llogjikojne dhe sillen nuk jane me te nejtat .Kane humbur morali,sjelljet dhe edukata.Njerezit jane kthyer ne individe te interesit dhe miku me i mire eshte paraja.Kur hedh nje veshtrim i shikoj njerezit te veshur me mendimet e tyre si kartmonedha.
Bota eshte e njerezve te veprimit, por deri me sot une po shoh vetem njerez te cilet vrapojne pa e ditur se ku.Njerezit gabojne dhe me pas kerkojne te dine pse-ne,ndersa une rri e i veshtroj duke ndjere meri ndaj atyre hipokriteve dhe cinikeve te cilet nuk dine gje tjeter vecse te luajne me fatin e tyre si te ishte nje loje bixhozi qe gjithmone del i humbur.
"Ajo qe me intereson me te vertete eshte se Zoti , kur krijoi kete bote,a kishte zgjidhje tjeter ?" , eshte shprehur shkencetari Albert Einstein.Qe ne momentin qe me ka rastisur ta lexoj me ak munduar kjo pyetje.Cdo dite i them vetes si jam une ne raport me shoqerine njerzore rreth meje duke ditur qe ndjehem ndryshe dhe veproj duke u munduar te pershtatem me to,por pa ndryshuar ate qe une jam ne te vertete.
Ndaj,cdo dite e jetoj sikur te ishte e fundit dhe mundohe te shijoj sadopak ndjesi dhe veprime pozitive ne kete shoqeri te paskrupullt qe ne jetojme.Mundohem te mos e humb kohen time duke u dhene shpjegime njerezve kur ata degjojne vetem ate qe duan te degjojne.E,une pelqej njerezit qe jane si ujerat transparente dhe qe lene te shihen papastertite ne thellesine e lumit te tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...




Komentet e fundit!

Emri: Xhoela
Email: xhoelamurataj@gmail.com
Komenti: Ese me permbajtje realiste per ditet e sotme.Shume mire!

Emri: xheni
Email: xhenisheshi@hotmail.com
Komenti: shum nice jeni vertet fantastik ju lute

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: :-):-)):-P:-DXD:-*:-*:-*:-*:-*♡♥

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: fantastike.gjithcka reale .Belive me.

Emri: ariela
Email: Ela@yahoo.com
Komenti: vertet eshte bukur te shkruash rreth te vertetes dhe reales

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: sh e bukur

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Yll

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Un kam deshir qe te shkruaj ese


Emri: Ela
Email: elaprincess@yahoo.com
Komenti: Sh.e bkr per personat qe dijne te vleresojne te bukuren .

Emri: nlkjh
Email: kjkijh@live.com
Komenti:

Emri: blenarda
Email: blenardadikolli@hotmail.com
Komenti: yll

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: kot fare

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: (y)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com