Data e postimit: 2015-11-15 14:23:08
Lexime: 26151
rendesia e epokes se skenderbeut
Lloji: Ese vleresuese
Tema: skenderbeu
Autori: megi
Shkolla: ibrahim rubova
Klasa: 9B
Qyteti: tirane
E-mail: inakadria1@gmail.com


Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetare.Lufta per liri kunder sundimit osman qe zhvilluan shqipetaret nen udheheqjen e Skenderbeut,ka nje rendesi te jashtezakonshme si ne rrafsh shqiptar,ashtu edhe nderkombetar.
Vlera kombetare e Skenderbeut lidhet me tri simbole:Atdheun,
Lirine dhe Bashkimin.Ai cliroi vendin nga pushtuesit osmane,
solli lirine dhe e mbrojti ate per 24 vjet kunder Perandorise Osmane,shtetit me te fuqishem te kohes.Ai bashkoi princerit dhe hodhi themelet e shtetit te pavarur ne Arberi.Per here te pare shqipetaret u bashkuan ne nje organizem sikunder ishte Lidhja e Lezhes,e udhehequr nga skenderbeu.Ky bashkim rreth nje ceshtje te tille sic ishte liria e nje populli,u be modeli mbi te cilin u mbeshteten shqiptaret sa here qe ishte fjala per nevojen e bashkimit te tyre per qellime te medha ne shekujt vijues.Per keto merita ai mban sot i vetem,titullin me te larte"Hero Kombetar".Vlera nderkombetare lidhet me vleresimin e madh qe i bene te huajt vepres se tij.Gjithashtu rendesia e epokes se Skenderbeut ne rrafsh nderkombetar qendron ne ate qe lufta e shqiptareve per liri rreth nje cerek shekulli pengoi vershimin osman drejt Evropes Perendimore. Skenderbeu eshte quajtur "Atlet i krishterimit"sepse krijoi nje mburoje te fuqishme,qe frenoi perparimin e trupave osmane ne Itali e me gjere,te cilet sillnin kudo me vete fene islame.
Per keto merita,busti,permendorja e Skenderbeut gjenden ne shume qytete te botes.Per Skenderbeun jane shkruar ne bote 600
libra ne gjuhe te ndryshme,si:romane,tregime,vepra historike,
poema etj.Jane krijuar opera dhe piktura te ndryshme,te cilet e kane bere te pavdekshem figuren e ketij heroi.Figura e heroit shqipetar eshte nderuar e nderohet aq shume ne te gjithe boten e qyteteruar.

Vepra te ngjashme
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...




Komentet e fundit!

Emri: fzagrfh
Email: adfdfg@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Gffghv
Email: Lidjdi@hotmail.com
Komenti: Shume pa 😜Lidhje

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: eseja shume e mire esht por do ishte mire te kishe perdorur pak subjektivitetin!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com