Data e postimit: 2014-05-02 20:44:25
Lexime: 33548
Analize e karakterit romantik te vepres “Romeo & Zhuljeta”
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Autori: esti es
Shkolla: Faik Konica
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: xhensilabeba1@gmail.com


Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashurise me te embel me ate te urrejtjes me te hidhur. Ne kete veper ndeshim kontrastet ekstreme te dashurise dhe urrejtjes , te ndertuara ne atmosferen e kendshme te Verones, me klime te bute dhe zogj kengetare dhe me qiell te kulluar ku naten shkelqejne yjet dhe hena magjike. Elementet e vuajtjes dhe deshperimit, armiqesise dhe te gjakderdhjeve, ndonese shume te fuqishme, eklipsohen nga dashuria e zjarrte, nga hareja dhe panoramat e bukura.Ne kete menyre autori ka patur per qellim te mos e lere spektatorin te plagosurdhe te lenduar , po te prekur e te argetuar ose me nje fare brenge te mbyllur nga fllladi I embel I dashurise dhe I jetes. Bukuria dhe fuqia e shprehjes gjithashtu I japin kesaj vepre nje shije te vecante. Ana pozitive e tragjedise " Romeo dhe Zhulieta" eshte dashuria e vertete, e kulluar, dhe e zhveshur nga cdo interes material. Kjo dashuri eshte aq e forte sa jo vetem nuk I merr parasysh pengesat familjare, po lufton kunder tyre me trimeri te madhe dhe nuk nuk hepet me gjithe rreziqet qe ka perpara. Personazhet kryesore, dy te dashuruarit, qe jane te matur, fisnike dhe te urte, marrin qendrim dhe behen te zjarrte, trima dhe te vendosur per te mposhtur te gjitha pengesat artificiale te dashurise se tyre. Dashuria e tyre, qe kalon permes furtunes me aq dhembje, deshperime, dhe tmerre, qe eshte aq e forte sa nuk mund ta prishe asnje fuqi ne bote, nje dashuri e tille qe nuk ndahet as ne vdekje, eshte me te vertete e pavdekshme. Kjo dashurina inspiron nje kupetim te larte te jetes sone familjaree cila kur ndertohet mbi nje dashuri te lire, te paster dhe te forte, nuk mund te shembet me nga tallazet e jetes. Megjithate " Romeo dhe Zhuljeta" kritikohet si nje veper dashurie dhe fati. Perfundimi I tragjedise nuk eshte nje rruge e logjikshme dhe e pandalshme e karakterit te personazheve, po eshte nje perfundim fatal dhe I rastit I percaktuar nga aksidentet. Po te menjanoheshin te papriturat, tragjedia e ciftit do te perfundonte me nje lumturi te perjetshme. Kete gabim Shekspiri nuk e ka bere ne veprat e tij te mevonshme si "Hamleti", "Makbethi" , "Otello" etj. Analiza e karakterit te Romeos dhe te zhulietes tregon gjithashtu te meta serioze. Zhulieta eshte vetem nje misherim I dashurise se kulluar vajzerore, pa bindje, qellime dhe deshira te tjera. Pas takimit te pare me Romeon, ajo ajo ka vetem nje interes ne jete: Dashurine, martesen. Romeua , nga ana tjeter, e merr te gjithe forcen shpirterore prej Zhulietes dhe me te prere lidhjet me te, demoralizohet dhe humbet cdo shprese . Lajmi I vdekjes se Zhulietes e hedh ate ne nje deshperim te palejuar, I cili e shtyn te beje gabimin me te madh, Vetevrasjen. Po megjithe keto te meta tragjedia "Romeo dhe Zhulieta" ka nje vlere te madhe artistike dhe shoqerore, gje qe deshmohet me se miri na fakti se ajo ka qendruar gjate shekujve dhe vazhdon te qendroje si nje kryeveper e dores se pare e nivelit boteror.

Vepra te ngjashme
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: Rafaela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dashuria
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenjen me te bukur ne bote, dashurine. Kam menduar gjate per kete gje dhe akoma vazhdoj te mendoj. Mendoj se eshte casti per te bere nje dallim per fjalen “da...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...




Komentet e fundit!

Emri: Bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: I bukur me pelqen shume

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen

Emri: bleona
Email: ina@gmail.com
Komenti: i bukur por i shkurter me pelqen

Emri: paemerer
Email: Manuel.Sufaj@gmail.com
Komenti: me pelqeka

Emri:
Email: eralba.gugo@gmail.com
Komenti: Sh e bukur

Emri: ina
Email: ina@gmail.com
Komenti:

Emri: rejhana
Email: kanarexha@postribe.com
Komenti: Shum najs



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com