Data e postimit: 2013-03-05 18:27:07
Lexime: 11883
ceshte eseja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: eseja
Autori: donita osmanollaj
Shkolla: zenun cocaj
Klasa: VI 1
Qyteti: PRIZREN
E-mail: bu-ki@hotmail.com


Eseja dhe llojet e saj
Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar.
Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin.
Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opinionin rreth një teme a një fakti të caktuar.
Esetë dallohen në:
Formale ose të mirëfillta
dhe jo formale ose jo të mirëfillta.
Esetë e mirëfillta- dallohen nga zbërthimi logjik i temës nga saktësia e hollësi të argumenteve që sjell krijuesi nga thellësia e mendimit dhe maturia në opinionin e shfaqur.

Esetë jo të mirëfillta-trajtojnë temën në mënyrë të shkujdesur pa i dhënë shumë rëndësi argumentit ndonjëherë me nota humori.
Në bazë të temës që trajtohet mund të shkruhen esetë letrare,filozofike,historike,sociale etj.
Esetë mund t’i ndajmë në ese:
Përshkruese,shpjeguese,argumentuese,vleresuese.
Eseja narrative-rrëfen një ngjarje hap pas hapi (si sekuenca e një filmi).
Eseja përshkruese-pikturon me fjalë një skenë,një person,një ngjarje.
Eseja shpjeguese-shpjegon,informon,analizon,interpreton.
Eseja argumentuese-ka për synim të bind lexuesin duke sjell argumente e fakte të shumta, se një vendim që është marrë është i drejtë ose kërkon të bind lexuesin për pozicionin e duhur që ka mbajtur shkruesi mbi në çështje të debatueshme që ka trajtuar.
Eseja vleresuese-ka për synim të vlerësoj permes fakteve dhe argumenteve,situaten a një problem të caktuar si dhe të propozojë rrugë dhe mundësi për ta përmirësuar apo për ta zhvilluar në mënyrë progresive dhe të pranueshme problemin.

Vepra te ngjashme
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher. Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin t...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Kuptimi i silogjizmit
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të arritur në një konkluzion të saktë. Ky term vjen nga fjalët greke "syllogismos" që do të thotë 'lidhje e përbashkët'. Silogjizmi përmban tr...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: Arsen · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Teoria e Argumentimit
Ka shumë mënyra për të bindur një individ ose një audiencë të tërë për korrektësinë e çdo gjykim. Të gjithë ata janë të bashkuar nga teoria e argumentimit. Koncepti i argumentimit konsiston në sjelljen e argumenteve verbale dhe bindj...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strof...
Autori: Asja Koka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Kinema apo teatër?
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Roli i debatit ne jeten shkollore
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit. Argumenti 1: Përmes debatit, nxënësit mësojnë se si të dëgjojnë dhe të respektojnë pik...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Biznesi im i së ardhmes
Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksin...




Komentet e fundit!

Emri: xhansu
Email: de@se.com
Komenti: ESE shine e bukur

Emri: Fatjon
Email: Fatjondahri12@gmail.com
Komenti: Eset jane gjera shume te bukura

Emri: Fatjon
Email: Fatjondahri12@gmail.com
Komenti: Eset jane gjera shume te bukura

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: te lumte. bravo. ese e bukur

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: te lumte. bravo. ese e bukur

Emri: selma
Email: selma-as@live.com
Komenti: ese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com