Data e postimit: 2012-12-21 03:32:57
Lexime: 15194
ese pershkruese
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Robinson Kruzo
Autori: Robinzon Kruzo
Shkolla: SH.M.U.2
Klasa: 7A
Qyteti: Vushtrri
E-mail: altina.-1@hotmail.com


Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka diqka te re rreth vendit ku jetonte.Nje dit me von ai doli dhe e pa se po bente dikush nje zhurme te quditshme,ai u friksua dhe filloj te vrapoj.Mbas nje kohe e pa nja papagall dhe ai thoshte me vete:une e gjeta nje mik por une duhet ta mesoj te flas ne gjuhen time e te m e bej shoqeri e jo te jem i vetmuar.Lundrimi i par per Robinson Kruzon ishte i rrezikshum sepse mbasi doli per lundrim i hapi velat e anijes dhe filloj te dilte ne det.Lundrimi ishte i rrezikshem sepse ishte nje dite shum e frikshme dhe me mot te keq.Keshtu i kaloj jeta Robinson Kruzo-t dhe kishe ballafaqime me shume njerz te ndryshem.

Vepra te ngjashme
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: STELINA FIZMANI · Lloji: Poezi personale · Tema: Bukuria e emrit tim
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty ishte freskesia, Mora 1 L te lulja aty ishte aroma, Mora 1 I te inati aty ishte zilia, MOra 1 N te nena aty ishte dashuria, MOra 1 A te ari atu ishte ...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Poezi personale · Tema: MIQESIA
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E KISHIM INAT POR SHOQERINE FILLUAM TA KRIJONIM PAK NGA PAK. AS VETE NUK E KUPTUAM KUR FILLOI KJO SHOQERI BRENDA PAK DITEVE FILLOI TE EKZISTONTE NJE MI...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...




Komentet e fundit!

Emri: Eduart
Email: Eduartelezi7@gmail.com
Komenti: Jo keq

Emri: thjeshtna
Email: thjeshtna@outlook.com
Komenti: Si fillim kjo nuk eshte ese dhe eshte pak si kot. Se dyti gabimet drejtshkrimore jane te shumta. Se treti duket si nje peralle koti. Se katerti nuk eshte respektuar struktura e esese.

Emri: SkaRendesi
Email: wtf@hotmail.com
Komenti: Ne fakt Robinson Kruzo eshte liber dhe jo perralle po ti o vllai ja ke fut kot lale

Emri: fjolla morina
Email: anjeza1986@zbavitu.net
Komenti: Shum keq o lale nuk me pelqn fare.

Emri: Sara
Email: Sara_sara@yahoo.co
Komenti: ncncncn kjo nuk eshte nje eseee

Emri: emilia.shyti
Email: emilia.shyti@mail.com
Komenti: very good!

Emri: ilir merkuri
Email: ilir123@info.al
Komenti: nice

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti:

Emri: andi
Email: andi.brecelona@live.com
Komenti: lale nuk dum perralla ne dum ese

Emri: hehehe
Email: hehehe@yahoo.com
Komenti: nk esht ese bindese


Emri: sadasdasd
Email: asdasdasdas@hotmail.it
Komenti: gjithesesi eshte a bukur nejse mu nuk me duhet

Emri: hahaJO
Email: asasasghghj@yhaoo.com
Komenti: ca ja fut kot kjo nuk eshte ese bindese kjo eshte prralle skandaloze

Emri: stegjov
Email: stefgjov@yahoo.com
Komenti: kjo nuk eshte ese argumentuse bindese

Emri: stegjov
Email: stefgjov@yahoo.com
Komenti: kjo nuk eshte ese argumentuse bindese

Emri: bessa
Email: bessabessy@yahoo.com
Komenti: kjoo nk eshte ese pershkruesee ,,kjo eshte pak a shume nje peralle dduke pare vtm pjesen e hyrjes

Emri: bessa
Email: bessabessy@yahoo.com
Komenti: kjoo nk eshte ese pershkruesee ,,kjo eshte pak a shume nje peralle dduke pare vtm pjesen e hyrjes

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti: bravo bravo sh bkr

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: shaha
Email: shaahaa_gl@hotmail.com
Komenti: shum bindse



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com