Data e postimit: 2012-11-12 16:20:48
Lexime: 20266
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Suksesi
Autori: Dorina. D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me te vertet ka shume rendesi jane familja dhe shoqeria jone. Ne duhet te vleresojme gjerat te cilat kane nje vlere te vertete dhe jo te shikojme anen materiale ose nevojat tona fizike. Njehere gjyshja ime me tha me shume kujdes se cfare do te thote "Sukses". Asnjehere nuk do ti harroj ato fjale. Me tha se suksesi nuk ka te beje asgje me ate qe shumica e njerezve imagjinojne. Nuk ka lidhje me titujt qe ti ke, gjakun e trasheguar apo shkollen qe ke studiuar. Nuk ka lidhje me madhesine e shtepise ose se sa makina ti ke ne garazhin tend.
Nuk ka lidhje me te qenit te famshem ose shef. Nuk ka asnje lidhje me pushtetin qe ti ke, nese je president ose nese flet fjale te medha. Nuk ka te beje me teknologjine qe ti perdor. Nuk ka te beje me rrobat qe ti vesh dhe se kujt firme I perkasin, as me statusin tend social. Nuk ka lidhje me te qenit nje organizator perfekt, nese flet gjuhe te ndryshme ose nese je atraktiv ose joatraktiv. Sukses do te thote se sa njerez buzeqeshin me ty. Se sa njerez te duan dhe kujdesen per ty. Se sa njerez admirojne sinqeritetin tend dhe thjeshtesine e shpirtit qe ke. Ka te beje me kujtimet qe ti le para se te vdisje.
Ka te beje me njerezit qe ti ndihmove ne situata te veshtira dhe cfare menyra perdore per te shmangur lendimin e personave qe ti doje. Ka lidhje me triumfet te cilat jane te perfshira ne enderat e tua. Ka lidhje me xhentilesen qe ke per te tjeret dhe jo kontrollimin e tyre. Nese perdore trurin aq shume sa perdore dhe zemren. Nese ishe egoist, apo ishe fisnik. Nese e doje natyren dhe femijet, dhe nese tregove kujdes per moshen e trete. Ka te beje me miresine tende dhe deshiren per te jetuar. Ka te beje me aftesine per te degjuar dhe vleresimin qe ben per sjelljen tende. Nuk ka lidhje me se sa persona thjesht ndenjen me ty, por se sa nga ata me te vertete te deshen. Nuk ka te beje me transmetimin e ndjenjave te tua, por se sa njerez besojne nese ti je I gezuar apo vetem pretendon te jesh. Suksesi eshte balanca e drejtesise qe te con ne ate qe ti ke. Eshte mireqenia tende. Suksesi eshte ndergjegjja jote, digniteti jot I pamposhtur, dhe deshira jote per te qene me shume, jo per te patur me shume.

Vepra te ngjashme
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Rumejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: Fama she suksesi
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem. Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...




Komentet e fundit!

Emri: olgerta
Email: Bullariolgerta@gmail.com
Komenti: Shum e bukur bravoo shum e vertet. :* :* e ke bere shum te bukur esen

Emri: olgerta
Email: Bullariolgerta@gmail.com
Komenti: Shum e bukur bravoo shum e vertet. :* :* e ke bere shum te bukur esen

Emri: armela
Email: ar me la@yahoo.com
Komenti: :ppppp

Emri: ajo
Email: ajo.ajo@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur pergezime

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Ese shume domethenese -__- Bravo

Emri: fitore berisha
Email: mani_berisha@shqiptar.eu
Komenti: shum e bukur me pelqejn e set e tua gjithashtu ke edhe nje modesti te cilen e vlersoj te tij do doja te njihesha me ty mund të bisedojm me von si thua ti dhe xhesika me pelqeni shum

Emri: Florentina
Email: Tina.lona@hotmail.com
Komenti: Me te vertet me pelqeu shum Ese-ja jote ishte e mrekullueshme Sdi as ta pershkruaj me ke len pa koment

Emri: Kledja
Email: Wonderland_paris@hotmail.com
Komenti: Ejj sh e bkr bravo me plq goxha mendimet e menyra si i ke renditur e shembujt qe ke dhene si ese esht Ok

Emri: eriiona
Email: eriiona_divemis@hotmail.com
Komenti: very nice cool.


Emri: Fabjoo
Email: bertiqeni@gmail.com
Komenti: Shum Shum E bukurr

Emri: klea
Email: klea erti@hot mail.com
Komenti: shume e bukur very nice

Emri: dkfidhjf
Email: rildo_2@windowslive.com
Komenti: shume e bkr eseja

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm per komentin tuaj Pilar. Po e drejte, do ta kem parasysh per here tjeter :)

Emri: pilar
Email: pilar_arismendi@hotmail.com
Komenti: Ese argumentuese bindese Suksesi Ese shume e bukur te pergezoj per kete qe ke bere BRAVO BRAVO Por ne ese argumentuese bindese duhet te marresh parasysh kundershtimet e te tjerve gje qe ti nuk e ke bere.OK ke dhene arsye shume te forta.

Emri: joku
Email: joanalame@rocketmail.com
Komenti: uaauu super e bkrr

Emri: flybirdxoxo
Email: kleatuni@hotmail.com
Komenti: se lexova tgjithen por si fillim eseje mu duk sh mir

Emri: LAURA
Email: LAURA@YAHOO.COM
Komenti: SHUME E BUKUR

Emri: Ariana Sweet
Email: ariana_2013@hotmail.com
Komenti: Shumm e mirr .. te lumtee e dashur .. Jam nga peja e dashur tee dua shume ty dhe gjithe shqiperine hahah.. ne te vertet me pelqeuu shumeeee

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: ESHTE NJE ESE MJAFT E BUKUR. ME PELQEU SHUME . BRAVO


Emri: ghgh
Email: eazygoing99@gmail.com
Komenti: whtf

Emri: Dorina. D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm per komentin tuaj Donika.

Emri: donika
Email: donika_divinas@hotmail.com
Komenti: ESHTE ESE SHUME E BUKUR SKAM FJALE NE VERTETE TI ME LE PA FJALE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com