Data e postimit: 2020-04-21 19:41:18
Lexime: 3080
Dita e Tokes
Lloji: Analize letrare
Tema: Dita e Tokes
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com


E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet.
Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ngjashme bashke,te jetojme!Te jetojme jeten qe na eshte falur!Jeta e cila ne brendesi te saj mbart virtyte te larta.A keni menduar ndonjhere per keto virtyte?
Ju ka shkuar ne mendje ndonjhere pyetja: keto virtytshmeri per ne jane valle?!A keni qene ndonjhere falenderues ndaj asaj qe ju ehste dhene?!
Fillo te mendosh!Meditimi mund te filloje qe nga ky moment.Shiko perreth a ke mjaftueshem ze per t'i dale kunder asaj qe t'u eshte dhene.Kam frike se do te te shtyjne edhe me thelle ne absurditet!Fillo te ecesh por kete here jo si gjithmone.Kete here shih gjithcka me sy ndryshe!Shih me syrin e nje kureshtjeje.Papritur do te ndalesh kjo eshte e sigurt ,do te ndalesh dhe per nje moment do te fillosh jesh ndryshe.Mendimet e tua do te fillojne te arsyetojne.Te arsyetosh do te thote te gjesh ndergjegjesimin jo vetem tek fjala por edhe tek veprimi!Do te fillojne te kujtohen veprimet e tua qe kur ke filluar te kuptosh per here te pare.A nuk te duken vulgare keto sjellje?!Ti nuk ke ditur te sillesh me ate cka te eshte falur.E ke hedhur pertej pa e ditur nese mund te rikthehet ajo qe t'u dha per here te pare.Pa kuptuar ,ti je i rrethuar nga bukuri te pashtershme,je i rrethuar nga mema natyre e cila pret ndo dite ndryshim!Ndryshim qe pret rezultat tek ti!
E si mund te ndodhe ky ndryshim?! Duke e lene me kaq ?!JO ,tashme eshte momenti qe t'i shtysh keto mendime ne skuta edhe me te thella..Madje te provosh!Te provosh sesa te arsyetueshme jane kete heremendimet e tua!Sa dobidhenese jane ato!
T'ia kthejme memes natyre ate qe ajo dha per ne.Nese jo atehere te paten te sistemojme dicka qe kemi lene ne shkaterrim,e ka lene pa shpjegim.Behu i dobishem per veten dhe te tjeret!Ndergjegjesoi ata qe si ti vazhdojne ende pa kuptuar me veprime ekspasioniste dhe nuk dine fund.Ky fillim le te nise nga ti!Le te fillojme dicka sadopak te vogel sot,neser mund te jete shume.Neser mund te kesh bere qe shume gjera te kene shkuar ne vendin e duhur.Kush jemi ne qe te tregojme kryenecesi ndaj ketyre miresive?!Ne do te nryshojme!Do te arrojme te kuptojme se sa rendesi na eshte dhene ne kete bote.Sa shume per ne!Ne do te behemi falenderues ,do te ndyshojme veprimet tona!Nuk eshte momenti te gjunjezohemi dhe t'i themi vetes sa keq per ty qe ske arriutr te kuptosh deri me sot.Eshte momenti qe ti te ndrihesh dhe ti thuash vetes se ke ende kohe.Perderisa je ende ne kete bote ,duke frymuar,ti ke mundesi te ndyshosh,te kuptosh,te veprosh!Sa me fat je ti vertet!Ke ende ne dore te punosh .Nuk te eshte hequr asnje e drejte.Thjeshte nxito!Nxito para se te jete teper vone dhe te mos mundesh me!

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehereā€¦ Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...




Komentet e fundit!

Emri: tea
Email: tea.atea@gmail.com
Komenti: Shume bukur.Me pelqeu

Emri: eda
Email: eda.eda@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com