Data e postimit: 2014-11-17 19:47:42
Lexime: 6832
shqiperia
Lloji: Analize letrare
Tema: clirimi i shqiperise
Autori: kristina
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: tirane
E-mail: kristina@yahoo.com


SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është një fllad i lehtë i cili të mbështjell me forcën e tij e të bën të ndihesh i frymëzuar nga bukuria e fushave me blerim,kodrave me gjelbërim, shpateve me dëborë, brigjet që vishen me dallgët e detit të cilat ngjajnë si një shall i cili përqafon bregu. Shtet i vogël por me një histori madhështore e cila sa here që e degjon të ben të lotosh. Shqipëria është një komb dhe një familje për një shqiptar. Kush mërgoi e nuk u dogj nga malli për vendlindjen e për gjuhën e nënës? Dashuria për atdheun është e shumë e madhe saqë nuk mund të shkruhet nëpër letra . Sado larg të jesh të merr malli për vendin ku je rritur ,ku ke ecur për herë të parë . Mund të jetosh në mërgim por malli dhe zemra qëndrojnë në atdheun tënd.
Shqipëria është e lirë si shqiponja që fluturon në qiellin e kaltër dhe populli shqiptar është i lire sepse luftoi me shpirt e me të drejtë për tokën dhe për lirinë e tyre se në kemi shpirt për të luftuar dhe për të jetuar jetën të lirë.Jemi gati për të ecur përpara sic do shtet tjeter me hapa të rëndësishëm drejt zhvillimit.Cdo shqiptar është krenar që ka lindur në Shqipëri!!

Vepra te ngjashme
Autori: elda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te duam atdheun
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh te merr malli per vendin ku je rritur ,ku ke ecur per here te pare . mund te jetosh ne mergim por malli dhe zemra qendrojne ketu.
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Rei Laçeja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Është një poezi që flet për Shqipërinë
Ky flamur kuq e zi Është për ty moj Shqipëri Që shumë veta e lan me gjak Por ato nuk vdiqën pa shkak Ato vdiqën me një dëshirë Ta shohin Shqipërinë e lirë Të pavarur nga Turqia dhe Italia Dhe të zduket varfëria Shqipëria të r...
Autori: Finesa Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rron përjetë. Gjuha jonë sa e mirë! Sa e ëmblë, sa e gjerë! Sa e lehtë, sa e lirë! Sa e bukur, sa e vlerë! Kjo ë'shtë mëm' e mirësisë...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë t...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...




Komentet e fundit!

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Erla
Email: erlacapuni@yahoo.com
Komenti: Bravo shume ese e bukur . me pelqenn krijimtaria.te lumte.

Emri: irina
Email: irina@yahoo.com
Komenti: uaaaaa bravo te lumte.nje ese shume e bukur.Bravo te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com