Data e postimit: 2021-02-27 14:30:55
Lexime: 6719
Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Autori: Ronela koçi
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shkolla: Asllan Shahini
Klasa: 9A
Qyteti: Gramsh
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia me e bukur, ndonjehere ne ndihemi keq, ndihemi te lumtur,rrezohemi, ngrihemi perseri dhe prap ne jemi duke udhetuar.
Kur rrezohemi mendojme se jemi njeriu me i pafat ne bote, por a nuk eshte nje ndjesi e bukur qe ne kalojme cdo sfide dhe ne fund paguhemi per to. Luftojme me guxim, me zemer, te arrish dhe ne fund te perballesh me vdekjen. Arrin cdo gje ç’ke dashur ne jete dhe si drita ne fund te tynelit paguhesh si flim per hir te idealit. Punon fort dhe nuk ndalesh, bie perseri dhe ngjitesh per te permbushur detyren deri ne fund. Aty afer mund te jete heshtja ti shkon me gjithe guximin se mund te ket heshtje deri diten e fundit ose nga ai cast dhe pergjithmone.
Shkon me vetbesimin se do te jesh nje njeri i pavdekshem dhe ashtu ndodh.
Nuk do te jesh fitimtar, fitimtari eshte ai qe ka punuar per te fituar ,ndersa te jesh i perjetshem do te thot te jesh pergjithmone krenar ndaj asaj cke bere. Te vdesesh per te mirat qe ben ne jete do te thote te jetosh ne perjetesi.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: a.v · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomak...
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjy...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Anida zeqiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bote e mallkuar me shume se krim
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ku nuk duheshte aty ku emri yne ishte vetem emer... Sa e cuditshme kjo njerezi perplot me lumturi fallco,vuajtje dhe brenga te pa shprehura, sikur ahh sik...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kryeminister per nje dite
Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi. Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite. Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te pr...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com