Data e postimit: 2021-02-04 20:31:02
Lexime: 1763
Botanistet
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: Per botanistet
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Botanistet



Shifni te voglin Fatlum
Edhe Yllken me vemendje
Msojn ne pyll botaniken
Manushaqet as burbugjet
Nuk dëshirojn drredhza te
Amla drredhza te kuqe po kërkojn
Kur qe lepur frikacaku
Bash ne atë anë kaloi vrap
E pa pik gjaku mos ta nxam
Sa budall që je o lepur
Pse u tute?
Të dy bashk mesa ma teper ti i tutr
Sjam gjuetar per met nxan
Botanik msoj do me than mledhi drredhza.

Vepra te ngjashme
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: ANALIZE LETRARE
Vështroni si shket sipër valash E tundet anija më nge? — …Me krismë-e me prush prej stërkalash Mi të shkrepëtiu një rrufe!… Ti det, brohori fshehtësire! Kuptim i potershëm, ti det! …Po heshtje: ndaj vales së nxire Gjeniu i anijes...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: ARLINDA BEQO · Lloji: Analize letrare · Tema: SUMMER
SUMMER SEASON All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "E verteta dhe Shtigjet e Saj"
N'shkoll kur nuk heca rrugvet U silla pa ndalim e tu thuruar Rrjeshta se di ku shkuan t'parit E mi a thu a egziston parajsa A thu aty n'varr i kan ato heshtra Ku shkuan ato fjal e gjith ato Premtime t'vjetra mbaj mend Dikur nga çdokush u largova...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com